ZASADY ZWROTÓW/WYMIAN/REKLAMACJI

Masz 14 dni kalendarzowych na dokonanie zwrotu lub wymiany.

LINK DO FORMULARZA ZWROTU : 

http://www.wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf

 

Jak to zrobić?
 

1. Wejdź w zakładkę ZWROT/WYMIANA/REKLAMACJA - tam jest możliwość dokonania WYGODNYCH ZWROTÓW.

LINK : https://qso.com.pl/strona/zwroty

2. Jeżeli chcesz dokonać wymiany, zaznacz to na formularzu wpisując dokładnie jaki model, kolor i rozmiar chcesz otrzymać.

3. Wyślij strój w nienaruszonym stanie razem z wszystkimi metkami i w oryginalnym pudełku WRAZ Z PARAGONEM. 

Nie odbieramy paczek wysłanych za pośrednictwem Paczkomatu ani za pobraniem. 

Pamiętaj :

  • sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie,brak paragonu, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego mocowania metki, wszelkich środków zapachowych perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.
  • że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz zwrotu i PARAGON. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio zapakowane, tak, aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia.

4. Zaadresuj na adres, który znajduje się na formularzu zwrotu : Qso Celestynów 05-430 ul. Podgórna 24

5. Zwrot leży po Twojej stronie, więc to Ty wybierasz formę wysyłki. Polecamy jednak wybrać przewoźnika, który umożliwi uzyskanie potwierdzenia odbioru i numer do śledzenia paczki.

6. Poczekaj na maila od nas o wprowadzeniu zwrotu.

7. Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie przesyłki.

REKLAMACJE

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: reklamacje@qso.com.pl lub drogą pocztową na adres ul. Podgórna 24 05-430 Celestynów.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad
  • usunięcia wady

Reklamowany towar należy wysłać  (na własny koszt) niezwłocznie po zgłoszeniu reklamacji na adres:  Qso, ul. Podgórna 24, 05-430 Celestynów

Rozpatrzenie Twojej reklamacji  nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas wadliwego produktu.

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Napisz do nas na: info@qso.com.pl

 


 
 
 
 
 
 
 
 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium